متن های زیبا و جدید
جملات زیبا و متن های عاشقانه
متن های زیبا و جدید

یادمان باشد ، لابلای ابرها تکه ای رنگین کمان پنهان کرده ایم تا فردا روزگارمان را سیاه و سفید نگذرانیم . جان از سحره خسته ای دارم / دل از غم شکسته ای دارم / بی تو جان رسید به لب / دریاب کز غمت جان خسته ای دارم . همرنگ تمام آرزوهای منی / غارتگر قلب و دین و دنیای منی . تو که تنها نمی مونی من تنها رو دعا کن / خاطراتم رو نگه دار اما دستامو رها کن . متن های زیبا مرا یاد آوری یا نه ، من از یادت نمی کاهم . دارم از دوریت می میرم ، تا کنار من نسوزی / از دلم نمیری عمرم ، نفسامی که هنوزی . به جون ستاره هامون نشه باورت یه وقتی / که دوستت ندارم ، اینو به خدا گفتم به سختی .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: